LOVE

LOVE
LOVE 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE و آدرس dayemb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مـی آیــم دردهـایـم را روی ایــن صفحـ ه ی مجـازی مینـویســم ولی هیچـوقتـــ هیچ کس نفهمید مـن اینهـا را واقعـی "درد" میکشــم ..

64770185119858235173.jpg

 شما که نیستی  مادرجان

شما که همه رفتید  واقعا من رو دوس ندارید

بگید  آبجی  و.....................................

من ناراحت نمی شم  دیگه دنیاست هر کسی

حق انتخاب داره  الا من و خدا بیامرز مریم

الا  مریم  عزیز ومن  من و اون حق انتخاب نداشتیم

ولی چرا شما دارید  چرا از چی خجالت می کشید .

بگید که من رو بازی دادید.

من  واقعا در تعجبم  که  از شما خوردم  

میدونستم   می اومدم دست مریم رو میگرفتم و می رفتم

جائی  که دست  شما  و ................... به من و مریم  نرسه 

حتی   خدا 

شما دیگه  کی هستید  مادرم   واقعا متاسفم

  به شما  که با بزرگان میگردید  ولی  ولی  

برای چی

برای اینکه  ................................................

با شه  بگید   من  میکشم کنار  خیلی راحت 

که  شما به من   توهین  کردید  قلبمو شکستید  نه یکبار  نه دو بار

بلکه  صدها  برا  باشه   من  شما رو  به   خدا می سپارم 

و میرم  به  راهی  که خدا کمک میکنه  نه شما     شما 

پول  و دنیا  پرستید    

شما  بازی میدین  آدمها رو   شما   دوست  داشتن  رو حق  طبیعی  خودتون میدونید 

خدا     جای   حق   نشسته   شما  به  فیلم  مادرانه شبکه  3  بعد از افطار  نگاه کن

مادرتو رو خدا ببین

شما  حق  نداشتید  با من اینگونه  رفتار کنید  و من رو امیدوار نگه دارید.

واقعا مادر  من  اشتباه می کنم    یا  شما   دارید   اشتباه می کنید.

مادر من  حق  طبیعی هر کسی است   پس  شما  چرا  منرو اینگونه  بازی  دادید.

واقا   از  شما و آبجی  صحرا وخاله   و  معصوم  این انتظار رو نداشتم .

هر  چند  هر  سی  رو من  با اون صحبت کردم میگن   داداش  مرد خوبیه ولی   ولی

بعضی ها   از اقوام شما  تو ایران میگن  داداش    نمی  ذاشت  و ..............................

من  و مریم رو  از کسانی  بگیره  که  مریم رو......................................................

و من  رو چشم انتظار  گذاشت

مادر  من تو رو فقط  مثه  مادر   دوست دارم  و  بس  دیگه  هیچ انتظاری  ندارم 

  فقط امیدم  به خداست  که  حق   به ناحق

شده  رو به  من  و مریم  بده   مادرم   هر جا  هستی  خوش باشی

   ولی بی  خدا  نباشی  مادرم عزیزم   دوست دارم

با  خدا باش  پادشاهی  کن   بی  خدا  باش  هر  چه خواهی  کن

مادر  من    مادر  مریم     ای  تاج سر من  درسته تو حق داری بزرگتری ولی تو با من

عهد و اخوت بستی    خدا  و  وجدانت    رو    می خوای چیکار کنی  .

میدونی  شکستن عهد  و پیمان  غیر از پانهادن  به اصول و موازین  اخلاقی

در پی آن  شکستن  دل  یه  انسان    چقدر تاوان داره  مادر به خدا من راضی  به رضای خدام

باشه  به قول   صحرا که همیشه تو دلم   هست  و دوسش دارم میگفت   داداش  علی

خدا  خدا نکن   و همش  تو خدا داری  و ما نه   نه عزیزم  داریم خدا  مال همه  هست.

ولی  این   خدا   حق رو  به   حق  دار  میرسونه   هر چند شما  به وصیت مریم عمل نمیکنید.

ولی من قولی که به مریم دادم   و به شما مادر  عزیزم تو مادر منی و من غیرازشما کسی رو ندارم.

و به مریم تعهد اخلاقی دادم  که باشما  وخانواده باشم  و به شما  خیانت  نکنم  حال مادرم

عزیزم  شما    نمی دونم    چرا    اینگونه  با من  رفتارکردید  باشه  .

من  با توکل به خدا  و به امید  دیدار می مانم .

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 17:25 ] [ mb ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام و درود فراوان به شما دوست و عاشق عزیز اگر وبلاگ من مورد پسند شما ود یا نبود خواهش میکنم نظر خود را بدهید تا به بهبود وبلاگ خودتان کمک کند
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 105157
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

<

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 105157
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



 abzareweb

<-PollName->

<-PollItems->

  • پاتوق سرگرمی
  • کوفه